New Star Soccer İnceleme ve İpuçları

Umut Çam 16 Haziran 2013, 13:07 14
  • Grafik
  • Ses
  • Oynanabilirlik

New-Star-Soccer

New Star Soccer ya da kısa adıyla NSS.Akıllı telefon sahiplerinin son zamanlarda ellerinden düşüremediği Pes’in BAL modunun çizgi film versiyonu grafiklere sahip eğlenceli oyun.
Oyun Android/iOS  sistemlerinde oynanabiliyor.

Grafikler Çok Kötü, Ama Oyunu Etkilemiş Mi ?

nssuse

Öncelikle grafik oyunda sizi zerre kadar ilgilendirmeyecek.Eğer sokakta veya amatör olarak futbol oynamış biriyseniz ve az çok topun neresine vurulursa nasıl gider vs. hakkında bilginiz varsa oyun sizi çok eğlendirecek.Grafikler ciddi anlamda kötü ama benim şöyle bir tespitim var hafız katılmak sana kalmış , akıllı telefonlarda orta seviye grafikli oyunlar daha çok tutuluyor ve oynanabilirlik daha iyi seviyede oluyor.Bu aslında WASD konularından olabilir ama girmişken biraz devam edeyim örneğin Modern Combat 4 bu oyun efsanevi grafiklere sahip , bu grafiklerdeki oyunu çoğu bilgisayar kaldırmayabilir.Ama akıllı telefonlarda bu oyunu oynamak ciddi anlamda işkence.Sırf grafikleri için başlayan kaç kişi bırakmıştır arkadaşlarımdan bu oyunu.Fakat bir Subway Surfers, Hill Climb Racing, NSS bu oyunun grafiklerinin yanından geçemez ama yine de aşırı derecede rağbet görmüşlerdir.

Oyunun Mantığına İnelim

Oyunda öncelikle ülke seçiyorsunuz.Maşallah adamlar tüm ülkeleri koymuşlar yani bu bakımdan tebrik etmek gerek.Sonra size şut atma, frikik, top kapma vs. tarzı antreman yaptırıyorlar ve herbirinde başarısız bile olsanız sonunda sizi bir takım seçiyor ve sözleşme imzalıyorsunuz.Daha sonra genelde sonu Barcelona’ya transfer olup zirvede bitirmek olan macera başlıyor.

Özel Hayat Oyuna İyi Adapte Edilmiş

Oyunda özel hayat var başta kazandıklarınızla bir şeyler almanız gerekiyor.Onları satın aldıkça ( cep telefonu saat ev kıyafet vs. vs.) bir kız sizi beğeniyor ve onla flörte başlıyorsunuz.Ne yazık ki yapımcılar gerçek hayatı çok iyi benimsemişler ve oyunda karşılıksız aşk vs. yok.Ne kadar iyi giysi vs. o kadar çabuk kız bulmak.Ha ben kız istemiyorum derseniz almazsınız ama sonunda oyuncunun mutluluğu dibe vuruyor ve maçlarda topu istemediğiniz saçma sapan yerlere yollayabiliyor.

Asist Önemli

Takımda ne kadar asist yaparsanız oyun içinde o kadar topla buluşup pozisyon yakalıyorsunuz.Gol ise antrenörün ve taraftarın gözünde sizi yükseltiyor.Oyun bazen sizi deli edip yüz yılın geyiğine benzeyen Anne mi Baba mı türü sorular soruyor.Bu sorularda Antrenör sizi ofise beklerken Kız arkadaş sinemada biletle bekliyor.Onu seçsen bir dert diğerini seçsen bir dert.Genelde hepsini dengede tutmanız önemli.Kız arkadaşı çok düşürürseniz gelip tesisleri basıyor ve antrenörünüze söyleniyor.Bu sefer hem kız arkadaşın mutluluk yüzdesi hem de antrenörün senden memnuniyeti düşüyor.Al başına belayı.Bu arada bu yüzdeleri yükseltmek enerji gerektiriyor ona göre.

Paragöz Olun

Oyunda ritim tutmaya başladığınız an yeni sözleşme isteyin ve maaşını yükseltebildiğiniz kadar yükseltin.Para oyunda her şey.Parayla enerji içeceği , yorgunluk atmanızı sağlayacak ev , antremanda yeteneğinizi yükseltmeniz için gerekli olan enerji içeceği vs. her şeyi sağlıyor.O yüzden çok da abartmamak kaydıyla maaşınızı yükseltin.

Ve Muhteşem Son : Barcelona

Bu oyunu oynayanların %90′ı sonunda Barça’ya gider ve ondan sonra oyun biraz rutinleşmeye başlar.Şahsen benim kariyer Manisaspor(Ş.ligini kazandık bu takımla :) ), Real Madrid(İyi sezondu ama istediğim takım tam olarak değildi), ve Barça(Burda iyi sezonlar geçirdim, şu an emekli olmadım oyuncu öyle kaldı çok canım isterse belki girip kariyeri sonlandırırım).Ha bu arada Milli Takım ayrıntısı da atlanmamış , iyi oynarsanız Milli Takım sizi çağırıyor , Milli Takım’la oynamak da ayrı bir zevk doğrusu.

Sonuç olarak oyun güzel ve sizi bir süre bağımlısı edecektir.Oynamanızı tavsiye ederim.

14 Yorum »

  1. YDK 5 Kasım 2013, 22:11 - 22:11 - Cevapla

    Ben barçaya gittim 3 4 kere hepsinde battım

  2. öba 17 Kasım 2013, 0:49 - 00:49 - Cevapla

    nasıl iyi takıma gidilir söylerseniz iyi olur

  3. omer 12 Aralık 2013, 22:15 - 22:15 - Cevapla

    Ya arkaadaşlar nasıl antrenörle konuşup maaşımı yükselcem 5 yıldızım 1 alıyorum maç başına yardım edin lütfen

    • ahmet yıldız 13 Mart 2014, 17:28 - 17:28 - Cevapla

      Omer, antrenörünle konuşup maaşını yükseltmen için sözleşmeye tıkla ve sözleşme yenileye bas…

  4. halil 15 Aralık 2013, 14:40 - 14:40 - Cevapla

    ben 9 yıldızım tablette oynuyorum ve hala transfer olamadım nasıl olabilirim yardım edermisiniz

  5. Hasan 31 Aralık 2013, 17:47 - 17:47 - Cevapla

    Arkadaşlar bi açıklık getirelim konuya transfer olabilmeniz için pro lisansınız olması gerekir oyunun eski sürümünde ücretsizde ama artık paralı.

    Ömer arkadaşım sözleşme yenilede maaşını yükselt ama aşırıya kaçma ben 4 yıldızda maç başına 9 gol başına 3 asist başına 2 alıyordum :) İyi oyunlar..

  6. Berkay 29 Ocak 2014, 20:25 - 20:25 - Cevapla

    Beyler sürekli asist yapın.Ben 15 yıldız yaptım 1 günde sürekli asist yapıyorum.2 yıldır Barcelonadayım.Her türlü katıldığım kupayı alıyorum.Size tavsiyem sürekli asist.

  7. Furkan 31 Ocak 2014, 18:54 - 18:54 - Cevapla

    Arkadalar kariyerin 2. yılındayım 4 yıldızdayım sizce iyimi kötüyse ideali ney

  8. baran 18 Şubat 2014, 16:32 - 16:32 - Cevapla

    oyunun çoğu özelliği pro lisans istiyo ancak o pahalı
    bunun için oyunu silin ve googledan eski sürümü indirin oyun indiyse google play store dan güncelleyin ve pro lisans bedavaya geliyor sözleşmeyi yeniliyor başka takıma gidiyor ve fazla para alıyorsunuz

  9. salih polt 19 Şubat 2014, 19:03 - 19:03 - Cevapla

    ya arkadaşlar ben 41 yaşıma geldim hayla oynıyorum kaç sene oynıyabilirım

  10. salih polt 19 Şubat 2014, 19:04 - 19:04 - Cevapla

    en sonda teknik direktör olabiliyor muyum?

  11. umut 2 Mart 2014, 12:09 - 12:09 - Cevapla

    Arkadaslar transfer icin pro lazim ucretsiz pro icin sunu yapin;
    Eski lisansi yukleyin nss eski surum indir yazin tarayiciyabulursunuz kurduktan sonra app veya google storedan guncelleyin aninda pro lisan oluyor ayrica pro olmadan maas artmaa

  12. ibrahim 8 Mart 2014, 9:29 - 09:29 - Cevapla

    beyler ben 72 . yıldız da yim ahır satın alıp at alın şu anda 40 tane atım var 23.0000 da param var ama transfer olamıyor um

  13. sQW 15 Mart 2014, 0:31 - 00:31 - Cevapla

    yok öyle bişey transfer dönemi başlıyo seni gözetleyen takımları söylüyo iyi oynaman gerekiyo beni fenerbahçe gözlemlüyodu fenerbahçeye 4 gol attım istedi gittim 16 tl veriyo maç başı gol attığımda 1gol 8 tl veriyo asist 4 veriyo

Görüşünüzü Yazın »